v.8

februari 28, 2016

Veckan som har gått:

Måndag: Min semestervecka började officiellt och dagen innan hade vi åkt upp till Båstad för att hälsa på Bruno, Gunnel och katterna. Vi hade haft en riktig shoppingtur och åt en härlig lammstek på kvällen som legat och puttrat i några timmar.


Tisdag: Var fortfarande uppe i Båstad. Köpte en kokbok (som jag aldrig kan få nog av) och till kvällen stod jag och min kille för middagen. Vår egna version av Flygande Jakob.


Onsdag: Åkte hem på eftermiddagen efter en tur till Väla och IKEA (ännu mer shopping!). På kvällen var det dags för senaste avsnittet av TWD!


Torsdag: Min syster kom över på en sleepover. Vi åt feta jordgubbar, drack kaffe, lagade supergod mat tillsammans och avrundade med en film.

Fredag: Vi gick ut på restaurang och åt tillsammans med min mor och avslutade kvällen med fimkväll hos våra vänner. Snacka om matkoma den kvällen!

Lördag: Min syster kom hem till oss igen (yay!) och sov över ännu en gång. Sleep-over part 2. Vi åt middag tillsammans och kollade på "The Danish Girl" som var riktigt bra! Visste inte att den var baserad på äkta händelser.

Söndag: Idag stack min syster hem och nu tar jag bara det lugnt på soffan framför datorn. En powernap skulle sitta väldigt bra just nu. Har en massa bra filmer att avverka idag som min syster tipsade om. I morgon är det ny vecka och jobb i vanlig ordning.

Har haft en superskön och fin semester och den har verkligen gått i snigelfart vilket känns hur bra som helst. Har verkligen njutit av varje sekund.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images