There is already plenty of it. So why not start another one?

mars 09, 2016


I morse när jag gick igenom staden så såg jag detta. Ännu ett apotek har öppnats!? Var tvungen att stanna till och kolla en extra gång om jag verkligen sett rätt. Då kanske ni undrar: -"Men vadå? Varför blir du upprörd över ett apotek?" Haha, saken är den att i vår stad så domineras det av just apotek och jag kan inte förstå varför de ska öppna ännu ett apotek när det redan finns ett bara några meter därifrån.

De kunde ju öppnat något annat roligt och spännande! I vår stad domineras det även av glasögon-butiker, frisörer och pizzerior. Why, oh why!?

EDIT: Tydligen är det ett apotek som bara ska flytta in i nya lokaler. But still! Jag står fast vid att de kunde öppnat något nytt där i stället. ;-)

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images