Träning och tacksam över livet

mars 30, 2016


Igår började jag äntligen träna på gym med min syster. Jag köpte träningsbyxor, två linnen och ett par skor - redo för träning! Har fruktansvärd träningsvärk, men det känns bra! I morgon är det dags för pass nr 2 och jag är såå taggad. Har planerat in våra veckor framöver och ser fram emot goda resultat och tidiga morgnar.

Efter vår träning lagade jag en härlig kycklinggryta som blev fantastiskt god. Perfekt efter några timmars träning. Kryddstarkt som jag gillar. Recept kommer upp inom kort! Känns härligt med träningen och är supertaggad inför året och vad som komma skall. Är även tacksam över mitt jobb och allt som för med sig i mitt liv. Är så lycklig och glad över mitt liv just nu.

It feels great!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images