Vila i frid

mars 04, 2016

Idag har varit en gråtfylld och omtumlande dag. En fantastisk människa har gått bort och idag när jag satt på kyrkbänken så brast allt och tårarna rann. Jag har nog inte förstått det förrän idag då allt stod så klart och tydligt. Och när "10.000 Magnusar" spelades upp kom minnena tillbaka.

Det var inte så längesedan som jag tänkte på honom och sa "Jag borde höra av mig snart. Det var på tok för längesen". Men en reunion hann aldrig ske. Det är vid dessa stunder man börjar inse hur viktigt det är att ta hand om och vårda sina relationer med sina nära och kära. Livet är så skört och tiden bara flyger iväg.

Magnus var verkligen en omtänksam, klok och glad person. Trots sina krämpor så kämpade han på och satte verkligen spår i alla han träffade. Tack för jag fick äran att vara med i ditt band och spela dina låtar. Tack för jag fick chansen att lära känna dig. Tack för alla pratstunder och skratt.

Du är och kommer alltid vara älskad och saknad.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images