Dagens bestyr

april 18, 2016

Jag älskar att se dessa härliga, vackra blomster överallt. Våren är här och jag ser fram emot en varm och skön sommar. Känns som det var en evighet sen sist!? Det är lustigt det där. När det är sommar kan man knappt föreställa sig att man hade tjock jacka och det var minusgrader och när vintern är kommen kan man knappt föreställa sig att man tidigare kunde ha shorts och linne på sig. Eller är det bara jag?

Älskade vår! 

 Har även tränat i morse med min syster. Vi körde stenhårt ben, mage och rumpa och jag kan knappt stå på mina ben nu. Vi har styrt upp ett veckoschema och tränar tre gånger i veckan med olika muskelgrupper åt gången - superkul! Ser fram emot onsdagens pass, då blir det axlar, bröst och mage. Fredag blir armar och mage.

Dagens tränings-lunch: gårdagens spenat-och fisk gratäng med ägghalvor. Såå gott! HÄR har ni receptet om ni vill kika in på min receptsida.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images