Denna vecka

april 29, 2016

Hej kära vänner! Det har varit en tuff vecka för mig. Jobb, äta, duscha och sova. Så har det sett ut i princip. Är helt slut i kroppen och en trevlig helg väntar. I morgon ska jag träna på morgonen, sedan ut och äta med min kille och till kvällen blir det bowling med ett gäng.

Har känt mig hängig och nere, och har ingen aning vad det beror på. Har varit mycket på jobb, sjukdomar hit och dit och många spretiga tankar i huvudet att jag känt mig lite "lost". Så jag hoppas denna helgen får mig att "komma tillbaka", att jag får vila ut och göra nästa vecka till en bättre vecka.

Har även suttit och tecknat på en beställning till minne av Mange som gick bort för några månader sedan. Jag känner mig såå stolt och fylld med ära att jag får göra detta. Ska göra ett par illustrationer till en minnesbok med honom där vi samlar hans memoarer. Kommer bli riktigt fint.

Vad har ni för planer till helgen? Tell me!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images