Happy birthday to you

april 24, 2016

Igår var vi i min mammas kolonistuga för att fira min syster som fyllde år. Bästa kvällen på länge tillsammans med min kära familj. Maten var dessutom såå god (kunde äta hur mycket som helst). Sweet-chili marinerade kycklingspett, gul ris, kassler med ananas, två egengjorda örtsåser och en härlig skål fylld med kokta broccoli och morötter.

Lilla familjen. Min syster blev jätteglad över sin present dessutom. Hon hade skrivit en lång lista på vad hon önskade sig och hon fick allt förutom en eller två grejer. :-)

Var på riktigt gott humör! Kände mig bara såå lycklig!

Efter maten blev det kaffe och kaka. Jag hade köpt en glutenfri kladdkaka som var riktigt god! Perfekt mjuk och kladdig. Det satt som en smäck.

Efter kalaset hos mamma så gick vi vidare till pappa och fortsatte firandet där en stund innan vi begav oss hem. Hade en supertrevlig kväll och skoj att få skämma bort min syster. :-)

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images