Svettigt på gymmet

april 30, 2016

Fick en skön och härlig sovmorgon i morse. Kunde lätt ligga i sängen typ hela dagen! Men nej, jag fick kliva upp för att tagga inför förmiddagens träningspass. Körde 10 min uppvärmning på löpbandet, sedan kötta jag på med olika övningar för hela kroppen. Tycker om att köra squats med tyngder, det känns mer.

Känns skönt att ha tränat. Jag var liiite sugen på att skippa det och träna i morgon, men jag tog mig i kragen och stack till gymmet trots brist på motivation. Motivationen kommer alltid när man väl är där, så att skippa den där planerade träningsdagen är inte bra, för då blir det lättare att man drar i trådarna och skjuter fram det, och till slut blir tre träningspass i veckan en gång i månaden i stället.

Så mitt råd är: kör på trots att du egentligen inte vill. Du kommer tacka dig i slutändan!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images