SOCIAL MEDIA

söndag 3 april 2016

Vecka 13

 Veckan har rusat förbi i ilfart och nu är det söndag. Men vi blickar tillbaka för att se vad jag gjort i veckan:
Veckan började med tredje påskmiddagen och denna gång hemma hos min mor. Kålpudding serverades och min lycka var total! Så gott!

Började träna på gym med min syster och köpte nya träningskläder och skor. Känner mig otroligt taggad och i morgon kör vi igång igen.

Har lagat en massa god mat dessutom, bland annat denna kryddstarka kycklinggryta. Det har blivit mycket snabba (eller så är jag bara väldigt snabb i köket) och enkla rätter. Jag tycker om när det går fort att tillaga mat, speciellt under vardagarna när man jobbar. Annars tycker jag gärna om långkok som fransyska i lergryta eller kalops.

Vi har även "blivit med säng"! Det var så roligt, när vi skulle hem från Båstad fick vi skjuts av Gunnel och Bruno. På vägen dit åkte vi inom Trademax för att kika på deras utbud av sängar. I mitt huvud hade jag redan bestämt: "Vi åker inte härifrån utan en säng". Så efter lite provande och rådgivande av någon som arbetade där (väldigt bra service btw!!!) så sa jag -"Vi tar den! Utan tvekan." Så väldigt spontant och smidigt så köpte vi en säng. I love it!

Annars har veckan också bestått av jobb och en ledig torsdag (händer typ aldrig, haha). Har du själv haft en bra vecka?

Skicka en kommentar