En fantastisk lördag

maj 01, 2016

Vårt valborgs-firande blev hur lyckad som helst! En väldigt lugn och trivsam dag men bästa sällskap! Jag och min kille stack ner kl. 15.00 till en relativt nyöppnad thai-restaurang i stan och åt varsin tre små rätter med en öl inkluderad. Väldigt gott faktiskt! Var mysigt att sitta tillsammans och prata och sitta och äta ute tillsammans. Det gör vi alldeles för sällan, så detta var hur bra som helst!

Flaskölen fick en rolig bubbla som jag var tvungen att dokumentera. 

En liten close-up på den fina bubblan. :-)


 Efter maten tog vi taxi med vår vän Johan och mötte upp min bror vid bowling-hallen för att ha roligt i två timmar. Tävlingsinriktad som jag är så ville jag självklart vinna, men min taktik gick inget vidare och mina strikes var för få för att vinna. Men, vi hade en mycket rolig stund med en massa skratt!

Efter bowlingen var jag taggad på att gå ut, men vi åkte hem med taxi, köpte chips och läsk och såg på Star Wars The Force Awakens i stället. Vilket var en himla god idé! Höll på att slumra till emellanåt, men när fighting-scenerna väl drog igång så hoppade jag till och försökte hålla ögonen öppna, haha. Min bror stannade över och fick sova på soffan. En himla bra lördag med andra ord!

Dagen efter (idag) stack vi ner till närmsta ICA och köpte nybakade bullar och ägg och dukade fram ett härligt frukostbord. Mysig start på dagen! Tack alla inblandade för en mysig och gott häng.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images