SOCIAL MEDIA

onsdag 25 maj 2016

En het sommardag

 Glömde posta detta inlägg igår, så det kommer idag i stället! Hade en mycket härlig fri dag igår. Solen sken till min stora förtjusning! Stack ner och åt lunch på en thairestaurang med min kille och satt ute på uteserveringe. Nästan för varmt alltså! Svetten bara rann för benen, haha. Men god mat var det i alla fall!

 Hängde även på balkongen med en kopp kaffe och musik spelandes. Älskar vår balkong!! Har aldrig haft balkong förut förrän nu, så nu njuter jag för fullt kan jag lova!


På kvällen blev det ett skönt träningspass med min syster. Det känns verkligen i benen idag, haha. Jag sa igår att jag ville ha tillbaka min träningsvärk som jag hade för några veckor sedan, bara för att veta att jag verkligen har tränat hårt... Men jag ångrar mig redan att jag sa det, haha!

Hur ser er vecka ut? Låt höra!

Skicka en kommentar