Mors-dag

maj 29, 2016

 Åh, du underbara, härliga Söndag! Har haft en superfin och mysig dag idag. En helt perfekt Söndag med andra ord. Tog sovmorgon till kl. 12.00 (vilket jag inte haft på hur länge som helst!). Stack sedan ut till stan med min kille för att handla morsdag-present till våra mödrar.

 Det blev en lyxig ört-salt till Gunnel och härliga jordgubbs-karameller till min mor från Påulander Design. Älskar den butiken!
När Gunnel och Bruno kom på kaffebesök så tog Gunnel direkt hand om våra balkongblommor, haha. Så nu är de friska och pigga igen. :-) Hade en mysig kaffe-och pratstund i värmen. Tack för besöket älskade ni!

Efter besöket ringde jag upp min mor och mötte upp henne i stan för att sedan sätta oss på uteservering för en uppfriskande läsk. Hade även här en supermysig stund med kära mor. "Catchade" upp vad som hänt sen sist och hade en härlig stund i solen.

Nu är det dags för tvätt och sedan film kl. 21 på TV:n. Ha en fin Söndag, mina vänner!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images