Tacos & deadpool

maj 22, 2016

Igår bjöd jag in min bror hem till oss på tacos-och film kväll. Det allra bästa på tacos-bordet måste ju ändå vara (efter tacosköttfärsen förstås) finhackad lök. Åh, det ger en så krispig touch och förhöjer hela tacosen. Och sen en massa salsa och sås förstås. ;-)

Vi såg på "Deadpool" också, och den var lite olik andra "superhjälte"-filmer, men när filmen var slut började jag fundera över handlingen - ganska lam story faktiskt. Men trots det var den snyggt gjord och ganska bra trots allt!

Vi avrundade kvällen med ett gäng omgångar med Yatzy, och tävlingsmänniskan i mig var inte glad när jag förlorade, haha. Men vann en runda i alla fall. Alltid något! Skönt med en lugn och mysig lördagskväll.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images