SOCIAL MEDIA

söndag 22 maj 2016

Vecka 20

Veckan som har gått:

Den här veckan har varit upp och ner. Humöret har legat på topp (förutom i torsdags då jag mådde skit och var tvungen att gå tidigare från jobb), men annars har jag mått superbra! Här kommer lite random bilder från veckan!

Fick besök av två duvor (varav den ena bara syns här på bild) som skuttade runt på balkonggolvet och huttrade med varandra. Dagen efter på morgonen tycktes jag höra duv-ljud, och ja minsann, där satt de på golvet och kurrade så ljuvligt. Inget duv-skit hittade jag som tur var.

Umgicks med min älskade syster i helgen. Det blev lite balkonghäng, och efter det stack vi ner en liten stund till staden och tog en öl med min pojkvän och vår gemensamma vän. Min syster är fan min bästa vän. Så underbart att ha en syster som man kan skratta åt allt!

Vi har så hysteriskt roligt tillsammans: typ spontan-dansar mitt i en konversation, tänker och pratar likadant, kan bara hänga utan att känna någon press på att "man måste göra något" och ja, bara är som äkta systrar är. < 3

Jag hann även med onsdagens discgolfstävling! Trodde jag hade jättedålig score, men det var bara två över mitt PB på den banan, haha. Men ska ta igen det nu på onsdag. Då ska jag komma under 34 i alla fall!

Och träningen går bra. Inte superbra(!), men jag tränar i alla fall och mår bra av det! Jag kör fortfarande tre dagar i veckan (med några få ändringar) med min syster och det är så himla kul när man väl är där och köttar på. Älskar att träna ben och armar. Tycker om när det känns. ;-)

Jag hoppas ni också har haft en super-vecka! Då gör vi nästa vecka ÄNNU BÄTTRE, mina vänner!!!

Skicka en kommentar