When you're feeling sick

maj 19, 2016


Idag mår jag dåligt. Så pass dålig att jag var tvungen att gå hem från jobb, vilket händer väldigt, väldigt sällan, har hänt 2 gånger nu under 2 1/5 år. Kände mig ganska snurrig och illamående i morse och tänkte att det kanske skulle gå över under dagen. Men väl i kassan på jobb blev det bara värre... Ville trotsa mitt mående ändå, men en timme senare fick jag nog och berättade till min chef att jag inte alls mådde bra. Och när jag mår riktigt dåligt så har jag väldigt lätt för tårar...

Jag är en sådan person som inte riktigt tillåter mig själv att "vara sjuk" eller "vara borta från jobb för att kurera mig hemma", men någon gång får man lyssna på sin kropp helt enkelt. Så ska försöka få i mig lite mat och bara vila på soffan. Är tacksam över mina kollegor som är förstående. < 3

Så, nu när ni vet läget så kanske uppdatering inte blir så jätte aktiv. Men håll ut, jag är snart tillbaka igen!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images