SOCIAL MEDIA

fredag 17 juni 2016

Fika med en vän

I Onsdags passade jag på att träffa min finaste vän Evelina över en fika i staden. Hade bra samtal och var kul att catcha upp sen sist. Jag tog en kladdkaka, men fick värsta sockerkick och kroppen började skaka (äter inte sötsaker alls vanligtvis, så vet inte om kroppen sa ifrån, haha), men jag höll ut och drack mitt kaffe i stället. Vad gör man inte för sina vänner. ;-)

 min vackra vän med sin morotskaka!


 Innan dess tränade jag på gymmet. Jag har FORTFARANDE träningsvärk i magen, haha! Ska dela en träningsvideo som jag kollade på innan och sedan följde.

Idag är det ju fredag och snart helg! 8 timmar kvar! :-) vad har ni för planer till helgen?

1 kommentar :

  1. Gooott med fika och trevligt sällskap...men skapligt att du fick en sockerkick...då äter du verkligen inte socker i vanliga fall!:P

    SvaraRadera