Filmtips: The Other Side of the Door

juni 12, 2016

Tycker du om skräck/rysare? Då måste jag tipsa om "The other side of the door". I början var den ganska långdragen, men samtidigt ville jag bara se mer, mer, mer. Jag är fasligt rädd för skräckisar, men tycker om den genren ändå trots allt. The Conjuring är en av de läskigaste filmer jag sett, men denna ligger också bland toppen. Låt dig inte luras av det medelmåttiga betyget på IMDb, jag tyckte denna var helt klart sevärd!

"Efter att en ung pojke dör tragiskt i en bilolycka försöker mamman som var med i olyckan leva vidare tillsammans med sin man och dotter. Efter många försök så får hon hjälp av sin "nanny" genom andliga krafter att återigen få se sin son för att säga farväl en sista gång. Men när hon väl inte följer dem heliga reglerna, rubbar hon balansen mellan liv och död..."

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images