Grillning med familjen

juni 01, 2016

 Har haft en supermysig fri dag idag i min mors stuga tillsammans med min pojkvän och syskon. Köpte även två korta jumpsuits idag med syrran. Superhärliga! Men när jag väl satt i solstolen med solen gassande på sig så rann svetten rejält och till slut var den raka jumpsuiten inte rak längre, haha.

 min systers hund Puss var även på plats! Sötaste lilla hunden ever! Som jag har sagt till min pojkvän: Antingen skaffar vi en "Puss" eller ingen alls, haha. Hon är såå charmig!

 Min kära mor stod som grillmästare.

 Det blev kassler, grillade kycklingvingar, flintastek, potatissallad och en härlig fräsch sallad.

En mysig och lyckad ledig dag, helt klart! Nu är vi hemma och svettas och kollar film. Orkar inte göra så många krafttag mer idag, så det blir en film sedan krypa ner i sängs.

Snart helg guys!!  ;-)

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images