I choose to be happy today

juni 14, 2016

Har haft en mycket trivsam och kul dag på jobbet idag. Åh, det är så underbart att kunna säga att man ÄLSKAR sitt jobb och sina kollegor! Måste nypa mig i armen ibland för att försäkra mig att det verkligen är på riktigt, haha.

Har även gjort lite viktiga grejer ikväll, skickat iväg mejl och betalat räkningar, så sitter vid mitt skrivbord framför datorn. Fick dock en plötsligt "inrednings-kick" och känner mig full med inspiration till hemmet. Längtar efter när vi kan storshoppa inredningsdetaljer och fullända vårt hem. Längtar efter min orangea fåtölj från IKEA. :-) Eller varför inte den här nyheten!!??

Nog om min shopping-crazyness! Mitt lilla pepp till mig själv (och er) i mitt senaste inlägg gjorde faktiskt susen otroligt nog. Jag känner redan nu att denna veckan kommer fortsätta i en härlig stämning och god ton. Jag älskar livet och ser fram emot vad framtiden har att erbjuda! Har många utflykter och äventyr att se fram emot. Skickar en massa pepp till er och ber er att välja det som får er att må bra.

Puss på er!

You Might Also Like

1 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images