SOCIAL MEDIA

söndag 26 juni 2016

Midsommarhelgen är över för denna gång

Nu var midsommarhelgen över för detta året och i eftermiddag åker vi hem igen. Det har varit en mycket trivsam och lugn helg i Båstad. Jag fullkomligt älskar detta paradis hemma hos bästa Gunnel och Bruno! Det bästa är att de bor på utkanten av Båstad med en massa härlig skog och en porlande bäck nere vid husets baksida vid altanen. Lugnet som infinner sig här är ljuvlig!

I morgon börjar officiellt min semester och jag har redan bokat in en massa äventyr. Hoppas vädret håller i sig. Det ska bli grillning vid stranden, bygga om vår balkongsoffa, pimpa balkongen, träffa familj och vänner och bara njuta! Nu jädrar är det semester!

2 kommentarer :

  1. Men wooosh, verkar inte dumt! Imorgon tänkte jag göra en nagelförlängning som för att fira semestern ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh, nagelförlängning har jag själv velat göra så länge! Ska bli spännande att se resultatet! :-D

      Radera