New in: Make-up

juni 29, 2016

Oj, oj, oj som jag har spenderat pengar på smink idag, haha! MEN, det var välbehövligt, plus att jag ville prova något nytt som jag vanligtvis inte använder i min dagliga make-up rutin.

Nytt i sminkväskan:

- KICKS Cheek brush
- IsaDora eyeliner
- IsaDora Face Sculpture
- IsaDora Face Primer
- Ett mattande tjusigt läppstift
- Estelle & Thild Rengöringsgel
- MAx Factor Star Wars mascara

Har redan testat en del och just nu känns det lovande. Kul med nytt smink! Har aldrig använt en primer tidigare och jisses så skönt det känns. Väldigt bra köp, helt klart.

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Svar
    1. Ja! Visst är det! :-D Och så vill man (jag i alla fall, haha) prova det direkt när man kommer hem, haha. :-)

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images