Semester 2016 - Dag 1

juni 27, 2016

Vilken härlig start på min semester! Började med att sticka ner till lilla ICA kl. 09.00 och handlade nybakta frallor och frukosttillbehör och slog till med en riktig bakfrukost i köket. Får passa på att nyttja våra mornar tillsammans och lyxa till det på morgonen nu när jag har semester. Superhärligt!!

Vid 11.30 drog min kille på ett möte och efter det stack vi och storhandlade mat på Willys. Jag fullkomligt älskar när kyl & frys är full till bredden, då behöver man inte tänka på mat på ett tag. :-) När mat-lyckad var gjord blev det kaffe på balkongen en stund i solen.

Sedan lagade jag en stor kastrull med spagetti med köttfärssås och köpte Doom 4! Nu sitter killen och spelar, haha. Kommer inte få honom därifrån på ett tag i alla fall, Men jag har det fruktansvärt bra och ser fram emot en fullspäckad helg med äventyr!

Vad har du gjort idag?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images