SOCIAL MEDIA

tisdag 28 juni 2016

Semester 2016 - Dag 2

 Början på min andra dag på semestern spenderades vid stranden i utkanten av staden tillsammans med min pojkvän, vår vän Toffer och min bror. Det blev grillning och massa dopp i havet!

Jag har verkligen saknat att bada i havet och så fort jag dyker så vill jag bara stanna där. Skulle kunna bosätta mig i havet, haha. Det skulle kunna räcka med ett flytande tält, bara jag får vara i vattnet. Doften av saltvatten och den mjuka sanden mellan tårna. Ljuvligt!

Jag ser inte alls stel ut framför kameran. Nä-häe-då. Vi parkerade oss perfekt bakom en bunker och satt i lä. Det var riktigt hett! Helt perfekt!

Låtsas posera. Ja, vi låtsas hålla ketchup i kaffet. För det ser ju normalt ut. 

 I väntan på att kolen skulle bli perfekt.


Skicka en kommentar