SOCIAL MEDIA

måndag 27 juni 2016

Semesterlistan 2016

Här kommer min semesterlista igen. Några punkter har jag redan gjort, men har många äventyr att bocka av under mina två semesterveckor. Nu kör vi!



DETTA VILL JAG GÖRA UNDER MIN SEMESTER:

- Bygga en egen bakong-soffa. Fick en trälåda av Gunnel och Bruno i stället.

- Inreda balkongen till en härlig mys-och lounge feeling. Mycket pastell, lyktor och blommor.

- Ha en hel dag i sängen. Detta har jag längtat efter jättelänge. Att bara ha en "ligga-i-sängen-hela-dagen dag. Och bara kliva upp för att hämta mat eller gå på toaletten.

- Frukost vid hamnen/stranden med vänner.

- Åka upp till Båstad och fira midsommar

- Grilla & bada vid stranden.

- Medverka på Emmas årliga poolparty

Listan kommer byggas på efter hand...

Skicka en kommentar