So tired, but happy face

juni 21, 2016

Är så sjukt trött just nu efter jobb. Men jösses så bra vi har jobbat på idag. Sjukt bra morgonplock. Älskar högt tempo och stress på jobbet - det är då jag jobbar som bäst. ;-) Ser fram emot två kommande dagar med fullt ös och mycket folk. Det brukar alltid vara så att folk handlar i sista minuten innan högtider och det verkar stämma med tanke på måndag och tisdag som var väldigt lugna.

Slutade kl 16.00 idag, men handlade mat och dryck innan jag for hem och kunde slänga mig på soffan en timme senare. Min älskade kille hade dammsugat och moppat golven idag när jag kom hem. Lyckan alltså! Ni som kanske inte vet, så är jag väldigt mån om hemmet och ganska pedant och älskar att städa. Jag är lite som Monica i Vänner, haha. Jag skojar inte..

Nä, nu räknar jag ner dagarna. Snart helg och snart midsommar! Och snart sitter vi på altanen i solen och smuttar på gott rosévin. Min efterlängtade semester är snart här!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images