Sommar i Båstad

juni 06, 2016

Vi åkte ner i fredags efter jag slutade jobb. På lördagen var Bruno iväg på mc-tur med sitt gäng, så vi andra besökte älskade Norrvikens Trädgårdar. En av de vackraste platserna jag vet. Gunnels far var trädgårdsmästare där en gång i tiden och även Gunnel har varit guide där. Norrvikens Trädgårdar är hennes favoritplats sen barndomen och jag är så imponerad av Gunnels kunskap av djur och natur.

Kan varmt rekommendera denna vackra plats!

Njuter i grönlandskapet. 

KÄRLEK! 


 Vi fick även träffa svarta lilla Lurvas. Deras nya katt som tidigare varit hemlös som de till slut lyckades fånga in och vaccinera och fick bo i källaren ett tag tills han kände sig "hemmastad". Nu kommer han bra överens med alla (fortfarande lite skygg, men han vet vart sitt hem är :-)).



Och älskade Lille. Min favoritkatt alla dagar. 


Det blev även en tur ner till stranden.

 Och sedan har vi haft underbara, varma kvällar med god mat, dryck, skratt och samtal. Nästan för bra! ;-)


Avslutar en bild på min kära lilla vän Lille.

Har haft en superfinhelg och jag längtar redan tillbaka!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images