Sommardrink nr. 02

juni 28, 2016

Gjorde en ny fräsh sommardrink till oss idag och självfallet med en slice lime och ett tjusigt sugrör. ;-) Satt på balkongen ett slag och fick dille på balkongen. Måste pimpa till balkongen snart! I morgon ska jag såga ner den stora trälådan vi fick av Gunnel och Bruno så den blir lägre och lättare att sitta på, sen ska jag måla den med färg som tål vatten.

Sedan ska jag köpa nya blommor till helgen och Gunnel ska hjälpa mig välja ut nya blomster. Ska göra det till en drömbalkong med tjusiga kuddar, plädar (har jag redan), lyktor och en massa blommor. Jag ska lyckas!

Otroligt ljuvligt att sitta här på kvällarna!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Såg ju riktigt fräsht och gott ut ju!:) lycka till med balkongen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! :-D Ja, det var verkligen uppfriskande. Helt klart! ;-)

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images