SOCIAL MEDIA

söndag 12 juni 2016

The weekend is soon over

Ännu en vecka börjar närma mot sitt slut. Tråkigt att helgen snart är över, men jag får se fram emot en ny vecka - ny kickstart och nya mål, både på jobb och fritid. Snart är det midsommarveckan = FULLT ÖS PÅ JOBB och på midsommarafton börjar äntligen min semester!

Ni anar inte hur mycket jag längtar... Har verkligen suktat efter ledighet och få kunna samla nya krafter och energi, för just nu behöver jag verkligen det. Det är lite som mina kropp och hjärna är på auto-pilot just nu, vilket är ganska tråkigt. Jag hoppas på att kommande vecka ska kicka igång mig rejlt och ge mig en liten uppsving och att min snart kommande semester blir lite som en "morot" att se fram emot.

Jag har även märkt (och kanske ni också) att min blogg legat på is emellanåt. Det kan bero på just det jag skrev precis, att jag bara "följer med utan att vara där", min hjärna och kropp går på autopilot. Håll tummarna att jag blir mer pepp i morgon!!!

Puss på er!

Skicka en kommentar