SOCIAL MEDIA

torsdag 14 juli 2016

Arbetsvecka = mindre inlägg?

Hej vänner!

Har lagt märke till att så fort arbetsveckan drar igång så sjunker mina blogginlägg. Lite tråkigt, men samtidigt har jag en god anledning till det. Är verkligen såå trött när jag kommer hem (sover ganska dåligt dessutom) och när jag väl är hemma så åker mjukdressen på och antingen soffläge, städning eller möjligtvis en film dras igång och jag glömmer bort att jag har en blogg.

Men man har sina toppar och dalar. Som idag t.ex: jobbade 10-19.20, handlade mat, kom hem, lade mig på soffan och kollade lite TV, tog en lång dusch, min pojkvän kom hem, vi lagade mat och sen såg vi på maffiabröder. Var inte alls sugen på att skriva ett inlägg, men kände att jag trots allt ville uppdatera.

I morgon är det jobb och träning i vanlig ordning, sedan tar jag HELG! Som dagarna bara rusar iväg! Räknar ner till semestern. ;-)

Skicka en kommentar