En underbar dag

juli 20, 2016

Åh, vilken ljuvlig och skön onsdag jag har haft idag. Först jobbade jag 08-12, sedan stack jag, min pojkvän och vår kompis Toffer ut mot stranden på en promenad. Tog en mjukglass (som jag inte ätit på säkert 10 år!!) vid hamnen och satt och lyssnade musik och svettades i solen. Mys!!!

Hamnen är ett av mina favoritställen att hänga på en varm solig sommardag. Vi har t.om en speciell plats vi alltid går och sätter oss på vid promenadbryggan.

Var även på vår 9-håls veckotävling på discgolfen och fick nytt PB, hurra!!! :-) Fick 30. Och nästa mål är att komma UNDER 30. Nästa gång kanske, hehe.

Efter två 9-håls runder på discgolfen och skönt häng i solen så känns det helt klart värt att lägga sig på soffan med ett korsord i hand och bara njuta av kvällen.

Livet är underbart! Eller hur? ;-)

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Nu blev jag riktigt sugen på mjukglass! Vilken härlig blogg du har!

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images