Fix på balkongen

juli 09, 2016


Äntligen tog jag tag i fixandet av balkongen! Min pojkvän sågade ner bänken så den blev lättare att sitta på och inte för hög som den var tidigare. Igår åkte jag och kära mor till Jysk och köpte två sittdynor därav den ena använde vi som ryggstöd och tre kuddar som jag fyndade för 30 kr styck, helt perfekt! Min mor var smakråd och det var hennes idé med sittdynorna.

Som en väldigt sen inflyttningspresent så fick vi en vacker lykta med tjusiga snäckor i botten. Den passar perfekt på vårt balkongbord.



På eftermiddagen igår gottade vi oss med lite ost, kex och korvchips (skulle egentligen vara tapas, men jag glömde typ hälften, haha) och lite rosé för att svalka oss. Visserligen var det lite blåsigt och kyligt, men vi skulle trotsa vädret, men vi fick gå in igen efter 45 min. Men mysigt hade vi i alla fall!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images