Karneval i staden

juli 30, 2016

Hej på er kära vänner! Idag är det lördag, det är helg och jag är fri. Karneval i staden, himlen är blå och det strålar om dagen. Har varit på det årliga karnevalståget med sambo och dans med min bror. Alltid lika mysigt och kul att se på. Efter det stack vi hem till mig och pratade om Star Wars och huruvuda den kommande filmen kommer bli. Det återstår att se! ;-)

Ikväll ska jag och några vänner ut på karnevalen och svänga lite. Ska bli trevligt. Ha en trevlig helg mina vänner och må gott!

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Det var inte för "på", det du frågade... men jag tror inte att jag vågar det! Skulle vara så läskigt att riskera att sitta typ helt ensam och bara tycka synd om mig själv, haha. Jag är jätterädd för att bli rejected - som jag inte kommer på vad det heter på svenska.

    Så härligt det låter att vara ute och svänga lite. Igår kopplade jag i vårt surroundsystem med bas och hela faderullan och svängde satan i vardagsrummet, med vinblå tänder och svettig panna... alldeles ensam >.< det var awesome det också ;))

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images