Lazy sunday

juli 17, 2016

Söndag idag. Helgen har bara rusat förbi och i morgon är det ny vecka igen. Fyra veckor kvar till min nästa semester och jag längtar redan, haha.

Idag har min kära syster och hennes hund varit hemma hos oss och druckit kaffe i några timmar. Idag är en sådan dag då man inte har lust till någonting egentligen. Känner mig alldeles tom. Det är grått ute (har varit så hela dagen såklart) och alldeles tyst känns det. Fick i alla fall någon timme sol i morse på balkongen och kunde gotta mig med mitt morgonkaffe. Får passa på så fort solen är framme, för just nu är den väldigt frånvarande.

Igår såg vi förresten på Independence Day II på bio. Gör mig en tjänst: Se INTE den på bio! Blev såå besviken och emellanåt satt jag och hånskrattade och tog handen över huvudet. Det var klyscha på klyscha och allt hände så fort utan logik. Alldeles själslös. Men effekterna var grymma, helt klart. Så av mig får den 3 av 5 (mest på grund av bra effekter).

I alla fall, ikväll ska jag nog krypa ner till en film och bara hänga. Inte mycket aktivitet här inte. Vad har ni själva för planer?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images