♡ Saker som gör mig lycklig ♡

juli 17, 2016

Tycker om när man får dessa små lycko-kickar då och då. Då när man stannar upp, börja tänka på hur lyckligt lottad jag faktiskt är och när man känner lyckoruset bubbla i kroppen. Det kan vara i så många olika sammanhang. Ibland måste man påminna sig själv vad man har och vad som gör en lycklig.

Här kommer en lista på vad som gör mig lite extra lycklig:

💕 Nytvättade sängkläder. Mmm... att krypa ner i sängen med nytvättade sängkläder är ljuvligt!
💕 En kopp kaffe på balkongen. Den där första koppen som startar hela dagen.
💕 Promenera i skogen. Doften och den där "vilda och fria" känslan man får.
💕 Ligga i sängen och titta på film. Älskar att kolla film med min pojkvän och ligga på hans bröst innan man somnar.
💕 Vara med vänner.
💕 Att göra någon glad. Det är nog något av det bästa jag vet. Att få någon att stråla av lycka och glädje gör mig lycklig.
💕 Bacon. Finns väl inget ljuvligare än doft av bacon!?

Vad gör DIG lycklig? 💑


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images