SOCIAL MEDIA

onsdag 13 juli 2016

Tre dagar sen sist

Oj då! Ser att det var tre dagar sedan jag postade ett inlägg! Dagarna bara rusar förbi (Yes! Ännu närmare min nästa semester ;-)). I helgen var jag i alla fall hos min kära far och åt lax med potatis och avslutade med en glutenfri kladdkaka och jordgubbar. Mums! Avslutade semestern väldigt bra och med ett härligt åskoväder natten till måndag, haha. Why not liksom?

Idag slutade jag kl. 12.00 och åkte hem till min kära mors stuga och åt härlig sommarmat tillsammans med familjen. Potatissallad med fläskfilé och kycklinglår.

Satt där i några timmar innan det var dags att cykla hem igen. En väldigt trivsam och mysig eftermiddag.

Grattis alla ni som har semester nu. Vädret är strålande fint! Jag älskar sol och värme, men samtidigt dör man lite emellanåt. Har fixat nya blommor till balkongen. Snart kommer det se ut som en djungel där ute, haha. Kanske lite det jag strävar efter.

Har ni haft en bra vecka so far?

Skicka en kommentar