☕ Sunday = Funday ⛱

juli 24, 2016

Åh, du underbara älskade Söndag! Bästa dagen på hela veckan, helt klart! Jag och min kära pojkvän packade strandväskan i morse kl. 10 för att sticka ner till stranden och gotta oss. Vi tog med kaffe och köpte varsin baguette på vägen ner. Härlig frukost på stranden. Sååå skönt kan jag lova!

Gick ner för att ta ett dopp, men då det är så långgrunt och var en himla massa tång och grejer så tog det ett tag att hitta "the perfect spot". Men det blev två dopp i havet i alla fall. Efter en stund på sandstranden gick vi ner till bryggan (bara någon minut ifrån där vi satt) där min kära vän och hennes fina mor satt och gottade oss. Så vi joinade dem och sen kom även vår vän Johan och hängde tillsammans med oss. Tack för idag älskade vänner!

Det blev fem timmar i solen innan vi gav upp för att sticka hem och äta och ta en paus från hettan. En helt perfekt start på dagen och ikväll ska jag se på "The Mothers Day" med Jennifer Aniston i huvudrollen och äta glass.

Har du också haft en awesome Söndag!?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images