SOCIAL MEDIA

torsdag 4 augusti 2016

Brun utan sol - Fixa din fejkbränna!

Ibland orkar man inte ligga och gassa i solen plus att det i längden inte är så himla bra  (viktigt att använda solskyddsfaktor!). Men för dig som vill se brun och fräsch ut utan skada kroppen så finns det ju självfallet brun-utan-sol. Det finns en hel drös med produkter. Idag tänkte jag prova ACO's "Self Tanning Lotion" och just nu väntar jag på att krämen ska torka.

Tips för en snygg fejk-bränna:

1. Peeling/scrub. Innan du applicerar på krämen så måste du ha en body scrub för att ta bort döda hudceller och få en jämn och mjuk hud. Jag köpte en Oliva by ccs som ger en väldigt mjuk och sammhetslen känsla.

2. Återfukta! Detta är A och O! Detta är ett måste för att undvika fläckar och ränder. Se till att de mest torraste partierna är återfuktade. Oftast brukar knän, armbågar, händer och fötter vara mest torra.

3. Välja sort. Det finns antingen spray, mousse och kräm bland annat. Jag köpte ACO's "Self Tanning Lotion" som de faktiskt har förbättrat formula och är väldigt lätt att applicera plus det doftar gott. Här kan ni kolla på fler brun-utan-sol tips där de även ger råd till fler andra produkter.

Det finns även en solhandske man kan använda för att lättast få en jämn och fin fusk-bränna.

Nu ska jag vänta några timmar innan jag ser resultat. Jag återkommer med en recension!

Skicka en kommentar