SOCIAL MEDIA

tisdag 23 augusti 2016

Dagen som vände

Vilken underbar dag! I morse trodde jag inte att dagen skulle vända och bli SÅ HÄR BRA!

Har hunnit med:
1. Träna med min syster i över en timme
2. Hållit på med tvätten
3. Pussat på min kille
4. Solen tittade fram
5. Målade träbänken ute på balkongen
6. Suttit på balkongen och druckit kaffe
7. Tagit en kort promenad till ICA och handlade till kvällens middag.

Och nu sitter jag framför datorn och svarar på kommentarer och fixar detta inlägg. Och klockan är bara 15.00! Jag älskar såna här dagar där det är full rulle och man nyttjar dagen till fullo! Dessutom har jag semester, så extra plus på det!

Nu ska jag starta igång med lite sen lunch/middag. Det blir lax med god sås, potatis och broccoli. Jädrar vilken bra dag idag! Skickar över lite positive vibes till er! Puss puss!

4 kommentarer :

  1. MY GOD så härligt. Jag har också varit bra:
    1. Städat hemma, småplock och ytor.
    2. Jobbat, haft fyra lektioner.
    3. Lagat mat.
    4. Joggat med Erik.

    Okej, lät inte så mycket, men på min jobbdag hann jag svinmycket INOM jobbet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra!! :-D Kul när man checkar av det ena och det andra och kan sedan klappa en duktig på axeln. Tumbs up! :-D

      Radera
  2. Svar: Hehe! Ibland vill man skoja till det lite och det viktigaste är ju alltid säkerheten ;) Hon har lagt alla kondomer i en fin glasburk på sin byrå inne i sovrummet - perfekt :)

    SvaraRadera