En bra start på dagen

augusti 14, 2016

En perfekt start på dagen. Omelett med paprika, purjolök och bacon. Mättande och såå gott! Åt den för flera timmar sedan, men det sitter fortfarande kvar, haha. Alltid när jag har tid över och en ledig dag så försöker jag lyxa till det med en riktig brakfrukost på morgonen.

Ibland blir det äggröra med bacon, kokt ägg med kaviar på macka eller stekt ägg med smält ost på macka. Bli inte förvånade om jag säger att jag älskar ägg! Ett perfekt löskokt ägg är ju hur gott som helst!

Och självfallet en god kopp kaffe med en skvätt mjölk och en suckett är alltid en perfekt start på dagen. Den sätter liksom hela ribban på hela dagen. Tycker om när kaffet smakar lite choklad vilket jag lyckas göra med vår kaffebryggare (I love it!).

Vad är din favoritfrukost? Och är du också lika tokig i kaffe som jag?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images