SOCIAL MEDIA

lördag 13 augusti 2016

Födelsedagsfirande

 God kväll kära läsare! I eftermiddags åkte jag hem till kära mor för att fira hennes födelsedag. Vi åt Janssons Frestelse (min mammas Janssons is to die for! Perfekt balans med fisk, potatis och grädde. Inte för mycket ansjovis heller. Helt perfekt med andra ord!),  kräftor, ägg, lax och vitlöksbröd m.m. Härlig matkoma efteråt, haha.

Till efterrätt bjöds det på marängtårta som min syster hade köpt och kaffe till det. Perfekt avrundning på dagen. Min kära mor fick ett Carolina Gynning vinglas och en flaska vin från oss, som hon sedan invigde dagen till ära.

Efter vi varit hos mor stack jag och min bror hem till vår far en stund och gav en födelsedagspresent i efterskott och umgicks en stund.

En supermysig kväll tillsammans med min älskade familj. En bra start på semestern dessutom. :-)

Skicka en kommentar