SOCIAL MEDIA

måndag 8 augusti 2016

I love food

Alltså jag tycker fasen att mat är det bästa att slösa pengar på. Jag föredrar att handla mat framför kläder, helt klart (säger självfallet inte nej till VM i kläd-shopping). I mitt och min pojkväns relation så har jag nästan alltid stått för maten, inte för vi prompt har bestämt detta, utan mest för jag brinner för matlagningen och älskar handla mat.

Idag svängde vi förbi Willys för att handla. Inköpslista is the bomb btw! Kändes skönt att komma hem med ny fräsch mat och stoppa i allt i kyl/frys. Nu är det fullpackat och vi har väl mat för två veckor, haha.

Tänkte prova laga en ny maträtt som jag aldrig har lagat förut. Det blir spagetti med skaldjur i tomatsås med basilika. Ser fram emot att sätta t(h)änderna i detta recept. Blir det bra så kommer mitt recept upp i min mat-blogg.

Visst är det härligt med en fullproppad kyl/frys?

1 kommentar :