SOCIAL MEDIA

tisdag 2 augusti 2016

Julifavoriter

Yes! Då var vi inne i Augusti, en ny månad och nya tag! Augusti sägs vara en av sommarmånadernas bästa månad, och jag hoppas det för med sig härliga ljuva sommarkvällar nu när jag snart tar semester igen (två veckor kvar!). Hittade den här listan hos LjuvaJulia och tänkte hänga på! Här kommer mina Juli-favoriter. "The Best of Juli".

Läst:
Har tyvärr inte hunnit läsa något mer än att lösa korsord (om det räknas, men vi säger väl det). Men det är ju så ljuvligt att ligga på soffan på kvällarna med ett korsord i hand och ha på TV:n eller musik i bakgrunden.

Sett:
En massa skräckfilm!

Ätit:

Tors i ugn med en bädd av paprika och purjolök serverat med kokt potatis och broccoli. 

Druckit:
Iskalla söta drinkar.


Gjort:
Hade semester och var bland annat uppe i Båstad hos kära svärmor och hennes man och även hängt i min mor och fars stugor.


Köpt:
Bästa ögonbrynspennan!


Klätt mig i:
Jeansshorts och linne.


 Detta var mina Juli-favoriter, vilka är dina?

Skicka en kommentar