SOCIAL MEDIA

måndag 22 augusti 2016

Rökt makrill och Idol

Det har blivit väldans mycket "mat-inlägg" den senaste tiden, haha. Men tycker man om att laga mat så blir det en hel del att dokumentera (men sen behöver man inte dokumentera allt, men det gör jag ändå ;-)).

Jag var och hälsade på min kära far tidigare idag och igår hade han varit ute och fiskat och fångat en massa makrill och annat, så jag fick titta på när han rökte makrill i hans stuga och fick med några hem. Så det blev kvällens måltid: rökt makrill med dillpotatis, egengjord romsås och löskokta ägg. Mums! Det behövdes dock något extra, men kom inte riktigt på vad, men gott blev det!

Ikväll ska vi äta glass och se på Idol som startar ikväll kl. 20.00. Älskar audition-avsnitten. De är typ bäst! ;-) Har en vecka kvar på min semester och jag börjar redan sakna jobbet.

Vad ska du göra ikväll?

Skicka en kommentar