SOCIAL MEDIA

tisdag 16 augusti 2016

Veckans blogglista - 5 frågor

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
1) Laktosfri mjölk (ett måste till kaffet)
2) Bröd
3) Ägg
4) Matgrädde
5) Kaviar.


Fyra saker du inte kan vara utan?
1) Min pojkvän (det räcker med att han är borta i några timmar innan jag saknar honom😂
2) Ägg. Vem gillar inte ägg liksom!?
3) Mitt jobb såklart(!!!)
4) Kaffe! 

Svårt att bara lista fyra saker ju!




Tre saker du inte kan äta?
1) Honung. ☠ Urk och fy! Jag kan inte ens lukta på det utan att få kväljningar och vilja spy.
2) Zucchini
3)  För mycket av socker. Klart jag "unnar mig" sötsaker ibland, men söta saker blir för mycket. Dessutom tycker jag inte om det, bara ibland.

Två saker som gör dig glad?
1) Att göra bra ifrån sig på jobbet.
2) Pussar på pannan av min kille. 

En sak du gör flera gånger i veckan?
- Tja, det är ganska mycket jag gör flera gånger om veckan. Typ dricker kaffe, går på toaletten, borstar tänderna... ;-)

Skicka en kommentar