Veckans blogglista: Time flies

augusti 30, 2016



1. Vad är ditt förhållande till tid?
- Den kunde vara längre.

2.Vilken tid på dygnet gillar du bäst?
- Jag tycker om morgnar. När man stiger upp, sätter igång kaffet och tar den där första koppen och ser fram emot dagen som väntar en.

3. Vilken är den bästa veckodagen?
- Lördagar tycker jag om, men även Söndagar = vilo/mys-dagen.

4. När går tiden som snabbast?
- När jag har mycket att göra. T.ex en hektisk dag på jobbet.

5. När går tiden som långsammast?
- När man är hungrig, lagar mat och bara vill äta!

6. Hur länge tar det för dig att sminka dig?
- 15 minuter max. Perfekt att veta ungefär hur mycket tid man behöver på morgonen innan jobb.

7. Vilken tidsepok skulle du vilja leva i?
- Tycker om tidsepoken vi är i just nu.

8. Äter du snabbt eller långsamt?
- Haha, snabbt ska det gå!

9. Vad gillar du mest att lägga ner tid på?
- När jag handlar mat kan jag gärna gå omkring hur länge som helst. Älskar att handla mat!

10. Vad gillar du minst att lägga ner tid på?
- Byta sängkläder. Påslakan är värst!

11. När vaknar och lägger du dig på vardagar?
- Det beror på. Jag har väldigt varierande tider, vilket jag tycker om. Börjar jag 07.00 går jag upp 05.30 och börjar jag kl 12 eller 14 så stiger jag upp kl. 08.30/09.00. Ska jag upp tidigt går jag oftast och lägger mig vid 22.00, annars kan jag gott vara uppe till midnatt.

12. Vad skulle du gärna ha mer tid till?
- Mer tid till att träffa min familj. Vi bor i samma stad hela familjen, men ändå träffas vi inte så ofta. Träffar dock min syster för jämnan då vi tränar tillsammans.

13. Vad gjorde du för tre timmar sen?
- Satt och ändrade min bloggdesign. Det tog längre tid än väntat.

14. Vad händer de kommande tre timmarna?
- Ska äta lasagne, se på Idol och bara vara hemma tillsammans med min pojkvän. Myspys!

15. Var ser du dig själv om 10 år?
- Jobbar kvar på mitt nuvarande jobb, kanske vi fortfarande bor kvar i vår fina lägenhet och har fiskar.

You Might Also Like

2 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images