Veckans blogglista: Tre saker

augusti 23, 2016

Jag ser fram emot:
1. Kaffe på balkongen.
2. Krypa ner i sängen med min kille och se på film
3. Träna med min syster


Jag gillar:
1. Min pojkvän.
2. Mitt jobb.
3. Familj & vänner



Jag gillar inte:
1. Långsamma människor! (speciellt när man står i kö)
2. Honung.
3. Getingar!

Jag vill:
1. Åka på skidresa med min pojkvän och vänner i framtiden.
2. Köpa en ny fåtölj till vardagsrummet. It's gonna be cozy!
3. Utveckla mig mer i mitt jobb och som person. Livet är till för att förändras och förbättras!

Jag borde:
1. Använda min kalender oftare.
2. Teckna/måla mera och oftare!
3. Bli bättre på att höra av mig. Just nu är jag i en väldigt bekväm och "tycker-om-att-vara-själv" period.




Jag kan:
1. Jag kan sjunga och spela gitarr men gör det oftast i min ensamhet då jag har fruktansvärd scenskräck. Men jag ska lära mig!
2. Teckna och måla.
3. Sträcka ut tungan och nudda min näsa.

Jag kan inte:
1. Kan inte vara utan mina glasögon. Vilken underbar uppfinning det där!
2. Dansa salsa.
3. Går knappt att inte göra pip-ljud när jag ser en katt.

Jag pratar ofta om:
1. Hur lycklig jag är! Livet är underbart! ;-)
2. Mitt jobb. Svårt att stänga av ibland, men spännande saker händer på mitt jobb då och då.
3. Framtiden.




Jag önskar mig:
1. Nu när sommaren snart är över så önskar jag mig en fullfjädrad vinter. En massa snö!
2. Ett fortsatt lyckligt liv.
3. En kaffefilterhållare av min pappa. Som kan stå på köksbänken.

Jag blir lugn av:
1. Min pojkvän är lugnet själv och smittar av sin energi på mig.
2. Musik. Gärna John Mayer eller Bo Kaspers Orkester.
3. När jag vet att mina vänner, min kärlek och familj mår bra.

Jag blir stressad av:
1. När jag planerat in mycket under en dag och tiden inte riktigt räcker till eller det blir fel i tidsberäkningarna på grund av avhopp/ändringar eller dylikt. Planerare deluxe!
2. Tja, det är egentligen mest nr. 01, så behöver inte nr. 02.
3. Eller nr. 03 heller.

3 saker jag ska göra i veckan:
1. Träna med min syster.
2. Till köpcenter med min syster och shoppa nödvändigheter.
3. Tvätta och fortsätta ha semester. ;-)

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Bo Kaspers Orkester är så himla mysigt att lyssna på! Kul lista!

    SvaraRadera
  2. Jag pratar också ofta om hur lycklig jag är och om mitt jobb. Mycket annat stämmer också överens, jag tror att vi skulle vara jättebra kompisar :D

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images