SOCIAL MEDIA

söndag 4 september 2016

Dagens klädsel och kaffebesök

Dagens utstyrsel! Jeans från "Bik Bok", skor från "Din Sko" och tröja från Båstad i en outlet butik. Oftast blir outfiten bäst när man inte tänker för mycket utan bara slänger på sig något. Rätt som det är så blir det bättre än väntat! I alla fall för mig, haha. Det blev en lite "rockig" feeling över dagens klädsel.

Vi var ganska morgonpigga i morse, tog en kopp kaffe hemma för att starta dagen. Vid 10.30 hälsade vi på vår kompis över en kopp kaffe och mys med katterna. Kul när man utnyttjar förmiddagen på ett bra sätt. Har dock börjat nysa förfärligt mycket och känner mig tjock och lite riven i halsen, så ska dricka te med ingefära nu och mest vara hemma.

Älskade liten Tuffsan! Hon är för go alltså. Varje gång jag drar upp min tröja så springer hon fram och kryper in under tröjan och ligger där och spinner högt, högt, högt och bara myser. Min lilla kompis.

Skicka en kommentar