Dagens

september 28, 2016

Dagens bästa: Att min bror kom på besök. Behövde hans hjälp med att koppla ihop en väns dator,  sedan stack vi hem till oss och spelade Yatzy och alla vi tre fick Yatzy under en och samma spelomgång, haha. Vad är oddsen liksom!?
Dagens konstiga: Kommer inte på något annat än tre Yatzy under en och samma spelomgång, haha. Så tokigt roligt!
Dagens materiella lycka: Hade egentligen planerat in en liten mini-shoppingtur med syster idag, men på grund av oväntade händelser så blev det inte så. Men dagens materiella lycka måste ändå vara mitt nya nagellack som min syster köpte till mig för några dagar sedan!
Dagens tråkiga: Att jag haft sjukt ont i muskeln och lederna i handleden i tre dagar nu. Eftersom vi sitter då och då i kassan och kunder inte kan ställa rätt flaskorna på bandet så blir det mycket vridningar med händerna. När det är mycket folk och det ska gå fort i kassan så är det lätt att jag inte tänker ergonomiskt utan vrider handen på ett mindre bra sätt. Bra att jag är ledig i morgon och kan vila handen lite.
Dagens i-landsproblem: Varför ska det alltid vara motvind när jag cyklar till jobbet? Alltid. Och då menar jag verkligen, ALLTID!
Vad är dina "Dagens"?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images