SOCIAL MEDIA

onsdag 7 september 2016

En sån där boost

Ibland behöver jag en boost. En sån där riktig "kick-starter" som får en att ändra på sitt negativa tankesätt och röra om i huvudet. Där du sätter dig rakryggat och tänker att -"Jo, men jag KAN och jag är GRYM!" En sån där riktig boost för att starta dagen eller en come-back för morgondagen. Visa vad du går för! Du kan så mycket mer än vad du tror! För ja, det är faktiskt så. Man är kapabel till så mycket och "vill man, så kan man". Det kanske låter lite klyschigt, men det är inte svårare än så att få en att ändra sitt synsätt och energi bara man intalar sig själv detta varje dag.

Vill du göra något du drömmer om? GÖR DET FÖR TUSAN! Vem hindrar dig? Jo, bara dig själv - ingen annan. Och DU KAN! Följ dig dröm. Klättra uppåt på ditt jobb. Ta den där efterlängtade resan. Ja, listan kan göras lång.

Med detta sagt så ber jag er kika på dessa inspirerande citat här nedan. Jag hoppas detta inlägg kan boosta upp dig om du är nere eller känner en svacka eller bara vill ha en extra boost bara sådär.





2 kommentarer :

  1. så himle peppigt, men ack, jag är en sådan pessimist just nu :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww! Hoppas det vänder! Trevlig helg kära du! <3

      Radera