Feel good

september 28, 2016

I måndagskväll kom min älskade syster hem tills oss för hon inte mådde så bra, så innan dess hade jag handlat med mig en massa gott till kvällen för att skämma bort henne lite extra. Vi började med att äta en god middag i köket, fint uppdukat med tända ljus och musik. Jag älskar sånt här! Speciellt när man får skämma bort någon och göra något extra.

Det blev laxfilé med vitvin-och räksås med kokt potatis, ärtor och smält smör. Såå gott kan jag lova!

Efterrätten dök upp inte så långt efter maten. Min syster fixade fram muggar, kokte kaffe och serverade allt i vardagsrummet. Jag hade köpt en gluten+laktosfri tårta som var supergod tillsammans med soyagrädde. Mums!

Vi avslutade kvällen med att gosa ihop oss på soffan under varsitt täcke och kollade på en feel-good film: "The Intern" med Robert DeNiro och Anne Hathaway. Riktigt bra faktiskt! En perfekt avslut på kvällen och vi somnade gott, mätta och belåtna. :-)

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images